Travel in Spain 3eme 2019

We left at 10.30 pm from l’Arbresle to Barcelone, in Spain. We visited some cities of Spain. We came back to France, l’Arbresle at 6 am.

Article mis en ligne le 7 mai 2019
dernière modification le 8 mai 2019

par Classe EURO

When we arrived we ate chocolate and churros for breakfirst. Afterwe visited "las Ramblas" and the "boqueria". At 7.30am we meet the family. They are kind.

The second day we went to Tarrogne. It is a beatiful city. For lunch we made a paella. The afternoon we went in the Roman city. For finish the day we went to the beach.

The third day we went to the stadium football : the camp nou. After we went to the "pueblo espanol". It is a beautifull village. For finish the day we went to "el parque Guell".

The fourth day we went to Figueres we saw the museum of Dali. After we arrived in Cadaques for a walk.

The last day we visited la casa Mila and la Sagrada Familia. The two monument was built by Antonio Gaudi. The Sagrada Familia was very majestic.

The teachers were very cool and it was a beautiful travel.